مرکز حقوق بشر: حملات شهرک نشینان به فلسطینی ها افزایش یافته است



به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه به نقل از ایرنا، از 16 دسامبر تاکنون 38 مورد حمله شهرک نشینان به شهروندان فلسطینی مشاهده و ثبت شده است که بیشتر آنها مستقیما با کمک ارتش اسرائیل صورت گرفته است.

این گزارش می افزاید که به نظر می رسد حملات شهرک نشینان به شهروندان فلسطینی و اموال آنها، اغلب با کمک ارتش اسرائیل، با کمک مقامات اسرائیلی صورت گرفته است.

این گزارش می افزاید: این خشونت ها که در روزهای اخیر به شدت افزایش یافته است، موضوع انتقام و مجازات دسته جمعی است در حالی که ارتش اسرائیل از عاملان آن محافظت می کند.

مرکز دیده بان حقوق بشر – مدیترانه تاکید کرد که واکنش رسمی اسرائیل به خشونت در شهرک ها به وضوح نشان دهنده رژیم آپارتاید در اسرائیل است.

در این بیانیه از جامعه بین‌المللی خواسته شده است که مسئولیت حقوقی و اخلاقی خود را برای وادار کردن اسرائیل به پذیرش مسئولیت حقوقی بین‌المللی خود برای پایان دادن به همه اشکال شهرک‌سازی و شهرک‌سازی و محاکمه عاملان آن به عهده بگیرد.

حملات شهرک نشینان صهیونیست به مناطقی در کرانه باختری در هفته های اخیر افزایش یافته است.

پیش از این گروه های فلسطینی با تاکید بر اینکه انتفاضه و انقلاب تنها راه نجات است، از مردم فلسطین خواسته بودند تا درگیری با دشمن صهیونیستی را تشدید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید