داعش سرهنگ عراقی را سر برید



مقامات عراقی روز چهارشنبه اعلام کردند که یک سرهنگ پلیس دو هفته پس از ربوده شدن توسط تروریست های داعش در استان دیالی در شرق عراق کشته شده است.

به گزارش ایسنا، داعش شامگاه سه شنبه تصاویری از جسد سرهنگ “یاسر الجورانی” را پس از ربوده شدن وی در منطقه دریاچه حمرین در کانال های تلگرامی خود منتشر کرد. این تصاویر سر الجورانی را نشان می دهد که از بدنش جدا شده است.

یک منبع امنیتی عراقی به خبرگزاری فرانسه گفت که سرهنگ یاسر الجورانی و دو تن از دوستانش در 13 دسامبر هنگام ماهیگیری در دریاچه حمرین در استان دیالی در شرق عراق کشته و سر بریده شدند.

این منبع امنیتی در خصوص سرنوشت دو تن از دوستان سرهنگ الجورانی گفت: نفر اول مورد اصابت گلوله قرار گرفت و نفر دوم پس از شکنجه های شدید در کوه های حمرین جان باخت.

سرلشکر یحیی رسول، سخنگوی فرماندهی نیروهای عراقی در صفحه توئیتر خود نوشت: ما تروریست ها را تعقیب خواهیم کرد و با آنها تماس خواهیم گرفت تا عدالت برقرار شود و انتقام خون این شهدا گرفته شود.

حملات تروریستی مکرر علیه نیروهای امنیتی عراق در استان دیالی اغلب رخ می دهد. نیروهای امنیتی عراق در چند روز گذشته حضور خود را در کوه های حمرین بین استان های دیالی و صلاح الدین افزایش داده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید