حمله مهاجمان ناشناس به مرکز اسلامی توسان در ایالات متحده؛ پلیس در حال بررسی است


فرانک ماگوس، افسر اطلاعات عمومی اداره پلیس توسان، گفت که پلیس تحقیقاتی را در مورد این حمله آغاز کرده است و افزود که مظنونان با گروهی از افرادی که وارد مرکز شده بودند برخورد کردند و شما را مورد ضرب و شتم قرار دادند. افراد غریبه قبل از خروج نیز شیشه ای از مرکز را شکستند.

مرکز اسلامی توسن تصاویری از این حمله را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و در بیانیه ای اعلام کرد که اقدامات بیشتری را برای حفاظت از اموال خود و اعضای جامعه اسلامی انجام خواهد داد.

شورای روابط آمریکایی-اسلامی آریزونا این حادثه را محکوم کرد و خواستار امنیت بیشتر در مرکز شد.

عزا ابوسیاف، مدیر اجرایی شورا در بیانیه ای گفت: «ما از سازمان های مجری قانون می خواهیم که امنیت را در اطراف مسجد و در همه مساجد و اماکن مذهبی در ایالات متحده افزایش دهند. این حمله باید در مواجهه با حوادث خشونت آمیز که جوامع اقلیت در ایالات متحده را هدف قرار می دهد جدی گرفته شود.

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا تخمین می زند که از سال 2005 حدود 10 حمله به مساجد در آریزونا صورت گرفته است. حمله اخیر به مرکز اسلامی توسن یازدهمین حادثه در نوع خود است.

https://eu.azcentral.com/story/news/local/arizona/2021/12/27/tucson-police-investigating-weekend-attack-islamic-center/9025298002/

دیدگاهتان را بنویسید