ریشه پرسپولیس و سپاهان یکی است / اراک را خودم انتخاب کردم – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی سپاهان و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی ای است که هر دو تیم میهمان هستند و ما فقط روی کاغذ میزبان هستیم. بهترین تیم های ایران با هم دیدار می کنند اما مهمان هستند.

سرمربی سپاهان اصفهان با انتقاد از این موضوع افزود: ما دوست داشتیم بازی را در ورزشگاه خودمان انجام می دادیم اما این تصمیم کمیته انضباطی بود و باید قبول کنیم. پرسپولیس و سپاهان در کورس قهرمانی شانس دارند. هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند و خواهان یک بازی خوب هستند. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی با انتقاد از عملکرد گلزنی مهاجمانش خاطرنشان کرد: بازی در تیم های بزرگ همیشه به بازیکنان فشار زیادی وارد می کند، این یک امر طبیعی است، این فشار را باید تحمل کرد، بازیکنان من تمام تلاش خود را برای تیم می کنند، ممکن است امتیاز نگیرند. برای آنها بازی خوبی است اما در بازی ها موقعیت های زیادی ایجاد می کنیم اما باید قبول کنیم که چند بار شکست خورده ایم و باید سپاهان را از این وضعیت خارج کنیم، شاید بدشانسی منجر به این نتایج شده باشد اما باید قدم به قدم برو

محرم نویدکیا درباره حذف ستاره از روی لوگوی پرسپولیس توسط رسانه های باشگاه سپاهان توضیح داد: من از این مشکل اطلاعی ندارم. پرسپولیس و سپاهان ریشه های مشترکی دارند اما در نتیجه اتفاقات، تنش بین دو تیم بیشتر شده است. این چیزها کمی اجتناب ناپذیر هستند و ممکن است اتفاقاتی بیفتد.

نویدکیا درباره کسر امتیاز از باشگاه گل گهر سیرجان که به نفع سپاهان، استقلال و پیکان شد، گفت: من در فوتبال به گل گهر باختم و بحثی ندارم اما ممکن است تخلف باشگاه باشد. حق پیگیری “من می دانم که قوانین باید برای همه یکسان باشد. شاید گاهی اوقات قوانین یکسان نباشد. من می خواستم یک دروازه بان به تیمم اضافه کنم اما انجمن نام بازیکن من را ثبت نکرد. ضمانت نامه بانکی، اما برخی تیم ها این مشکلات را در نظر نگرفته اند.

وی درباره برخی باشگاه ها که به عملکرد داور اعتراض کرده و بیانیه ای صادر کرده اند، گفت: من به این مسائل اعتقادی ندارم و نمی خواهم درباره داوری صحبت کنم. داوری یکی از ارکان پیشرفت فوتبال است. به نظر من باید شرایطی پیش بیاید که داوران ما احساسی سوت نزنند. بازی دوستانه ای در استادیوم داشتیم و یکی از دوستان مربی گرم صحبت می کرد و من به او گفتم دوستانه است. او در پاسخ به من گفت شما تجربه ای ندارید. بعد داور یک پنالتی زد و این مربی به من گفت دیدی موثر است؟! به نظر من داوران باید درست و قاطعانه تصمیم بگیرند.

وی درباره دلیل انتخاب اراک برای بازی با پرسپولیس یادآور شد: این انتخاب شخصی من بود. کارکنان متخصص در مورد این موضوع تصمیم گرفتند و آن را با مدیریت در میان گذاشتند. جا دارد از اعضای هیئت فوتبال اراک و باشگاه آلومینیوم تشکر کنم چون احساس کردیم شهر اراک نزدیک ترین شهر به اصفهان است و دیدیم که خاک خوبی هم دارد. نمی خواستیم خیلی از اصفهان دور باشیم.

سرمربی سپاهان در خصوص اتفاقات پس از شکست پرسپولیس مقابل اراک گفت: آنقدرها به این موضوع فکر نکرده ام. بحث ما جغرافیایی بود و به بقیه فکر نکردیم.

نویدکیا گفت: پزشک تیم باید توضیح دهد که آیا هنوز تست کرونا انجام می دهد یا خیر، اما هر زمان که انجمن پزشکی ورزشی به ما اطلاع دهد، آزمایش را انجام می دهیم و گزارش ارسال می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید