معاون وزیر کار: دولت سیزدهم به دنبال رفع هر چه بیشتر موانع تولید است



به گزارش ایرنا، علی حسین رعیعتی فرد روز پنجشنبه در بازدید از کارخانه مجد الکترونیک فریدونکنار افزود: با توجه به عملکرد جوانان ما در زمینه بومی سازی تجهیزات تحقیق و توسعه و تولید لوازم خانگی، ممکن است در آینده نزدیک با دولت وارد بازارهای غرب آسیا شویم. آینده.” پشتیبانی. “ثبت نام کنید.
وی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی شرکت‌های تولیدی گردش مالی است، گفت: باید با رفع موانع و تسهیلات اعطایی گامی عظیم در توسعه شرکت‌های تولیدی برداریم تا جوانان کشور در ایران نیاز به خلاقیت محصولات مشابه را ایجاد کنند.
معاون وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی با بیان سخنان رهبری مبنی بر جلوگیری از واردات محصولات خارجی و داخلی گفت: با توجه به پیشرفتی که شرکت های تولیدی ما در سال های آینده خواهند داشت، این شرکت ها قادر خواهند بود. نیاز کشور را به طور کامل تامین کنیم و همچنین می توانیم بازار بزرگ غرب آسیا را به عنوان بازاری برای تولیدکنندگان ایرانی مطرح کنیم.

رعیتی فرد همچنین توجه دولت به تکالیف را مورد توجه قرار داد و گفت: دولت در نظر دارد با ایجاد تکلیف در مناطق محروم و روستاها گام بلندی در جهت اشتغال زایی و توانمندسازی خانواده بردارد و اکثر بانوان مخاطب این اشتغال هستند و تلاش می کنیم تا استفاده از ظرفیت های بانوان در حوزه مشاغل خانگی یا گروه های صنعتی کوچک و متوسط.

علی حسین رعیتی فرد، معاون روابط صنعتی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف حضور در یادواره شهدای کارگر استان مازندران و ایراد سخنرانی با محوریت عید نوروز شهید علی یزدان خواه فریدونکنار آمور به مازندران سفر کرد.

دیدار با استاندار مازندران و بازدید از چندین واحد کاری از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون وزیر تعاون در استان مازندران است.

دیدگاهتان را بنویسید