پرسپولیس هم برای بازی بزرگ تغییر می کند – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف سپاهان اصفهان می رود.

سرخپوشان پایتخت با شاگردان محروم نویدکیا روبرو می شوند که حامد پاکدل، محمد شریفی و وحدت حنان اف به دلیل مصدومیت نمی توانند به میدان بروند.

شریفی در ترکیب پرسپولیس غایب است که در سه بازی اخیر عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته و کمال کامیابی نیا و رضا اسدی را علیرغم تجربه بیشتر نیمکت نشین کرده و نمی توانند در خط هافبک بازی کنند.

یحیی گل محمدی می خواست همچنان از او در بازی پرسپولیس و سپاهان استفاده کند اما حالا چاره ای جز توجه به بازیکنان سرشناسش ندارد.

سرمربی پرسپولیس می خواهد سروش رفیعی، هافبک خلاق سپاهان را فضای خط هافبک بگیرد. از این رو به احتمال زیاد اسدی و کامیابی نیا شانس بیشتری نسبت به احسان پهلوان دارند. با این حال ویژگی های دفاعی کامیابی نیا او را به گزینه اول کادر فنی پرسپولیس در لیست تبدیل کرده است.

گل محمدی نیز با توجه به اینکه مهدی ترابی همچنان از مصدومیت رنج می برد، چاره ای جز نشستن روی نیمکت ملی پوش خود ندارد. با این حال او یکی از تعویض های پرسپولیس خواهد بود تا در صورت نیاز به سه امتیاز این تیم کمک کند.

حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، علی شجاعی، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، امید عالیشاه، وحید امیری، سیامک نعمتی و عیسی آل کثیر ترکیب های احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان خواهند بود که حساس ترین بازی را به پایان خواهند رساند. هفته به نفع شما

دیدگاهتان را بنویسید