ثمره برنامه های امروز دولت در چند ماه آینده مشخص خواهد شد


ثمره برنامه های امروز دولت در چند ماه آینده مشخص خواهد شد

ایسنا/ قم وزیر اقتصاد قم گفت: ثمره اقدامات امروز دولت در ماه های آینده نمایان خواهد شد

سید احسان خاندوزی ظهر امروز در نشست با اساتید دانشگاه که با حضور اساتید دانشگاه در تالار اندیشه دانشگاه قم برگزار شد، با بیان اینکه خود را دانشجوی رشته اقتصاد اسلامی می دانم، گفت: دولت و سیاست های بسیاری در این زمینه مطرح است. گفتمان های این تیم
وی با بیان اینکه عملکرد اقتصادی دولت در سه ماهه اول به شرح زیر خواهد بود، گفت: اقتصاد ایران در چند سال گذشته پیش بینی کرده است که بیشترین تلاش ما در این مدت در راستای تحقق این انتظارات باشد.
ما توانستیم حرکت نقاط قیمت را تثبیت کنیم
وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه موفق شدیم حرکت قیمت ها را به ثبات نزدیک کنیم، گفت: بودجه 1401 یکی از گام های کمکی برای رفع کسری بودجه و پیامدهای آن خواهد بود.
وی گفت: از نظر اقتصادی برای مشکلات بودجه راه حل دیگری به جز یارانه نقدی نداریم، اما نقطه شروعی داریم که طی چند ماه آینده شاهد نتایج آن خواهیم بود.
گلایه های مردم از وضعیت کنونی موجه است
دکتر. خاندوزی با اشاره به اینکه مردم حق دارند از این وضعیت شکایت کنند، تصریح کرد: اصلاح ساختارهای نامناسب در برخی سازمان ها اقدامی زمان بر است که نیازمند صبر است.
وی گفت: امیدواریم در سال آینده مردم ثمره حرکت امروز را ببینند.
وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه منتظر پیشنهادات مختلف کارشناسان هستیم، گفت: عرضه این محصولات می تواند در سطح ملی به دولت کمک کند.
وی گفت: سیاست ارزی راه تصمیم گیری را بر روی ما بسته است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید