«حاج قاسم» اساس جهاد و بصیرت بود/ زمان شناسی از ویژگی های بارز سردار دلها بود.



ایسنا/ گلستان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی گفت: ایشان پایه تفاهم، جهاد و بصیرت بودند.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای خراسانی مقیم گلستان و یادواره سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» که در علی آبادکتول در پیروی از سخنان رهبر معظم انقلاب در کنگره شهدای زنجان: آن را با قله‌ای تشبیه کردند که برای رسیدن به آن باید از پای کوه عبور کرد.

وی با بیان اینکه رهبری توفیق شهادت در گرو داشتن شایستگی هایی است که همه ندارند، افزود: آنچه مهم و اساسی به نظر می رسد این است که ببینیم شهدا کدام راه را برای سعادت و رستگاری انتخاب کرده اند و با چه عرصه های هستی به یک راه رسیده اند. سطح معنوی بالا

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه اگر راه رسیدن به هدف را ندانیم، قطعاً به بیراهه خواهیم رفت، تأکید کرد: درک عمیق نیاز به ایثار و درک کامل دارد.

قاضی زاده هاشمی پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، شهید حاج قاسم سلیمانی را تلفیق تفاهم و جهاد دانست و ادامه داد: ایثار و ایثار همراه با زمان شناسی از شاخصه های شهدای سرافراز ما در طول تاریخ بوده است.

وی با اشاره به اینکه باید تکلیف خود را در قبال رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، فرزندان شهدا و اسرای چند سالی تحت شکنجه بدانیم، تصریح کرد: سوالی که باید از خود بپرسیم این است که اگر مظهر زندگی انسان یک شهادت تمام عیار است، آیا باید بداند که چگونه راه را برای هدایت جامعه به آن سمت هموار کند؟

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه یادمان شهدا وظیفه ما در قبال شهدا را گوشزد می کند، گفت: ما باید سرباز واقعی امام راحل (ره) برای پاسداری از جامعه مهدوی باشیم. به و شهدا.«بیا برویم پیش وصال نجات.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید