«بصیرت» مؤثرترین سلاح برای مقابله با اغتشاشات دشمنان نظام اسلامی است.



حزب موتلفه اسلامی درست به مناسبت نهمین سالگرد 9 دی در بیانیه ای تاکید کرد که “بصیرت” موثرترین سلاح برای مقابله با توطئه ها و قیام های دشمنان نظام اسلامی است.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان و مومنان به رهبری آمریکا، اسرائیل و انگلیس همواره در صدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند.
اما از آنجایی که این نظام بر اساس اعتقادات ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی به رهبری امام راحل (ره) و امام خامنه ای (مدظله) پا به عرصه وجود گذاشت و به خون پاک هزاران شهید و شهید مجاهد متعهد شد. ، آشفتگی به وجود آمده است و توطئه ها محفوظ است و با اقتدار پیش بروید.

انقلاب اسلامی در تاریخ پرفراز و نشیب خود روزهای درخشانی داشته است که علیرغم داشتن یک روز در تقویم سالانه، تأثیر بسزایی در سرنوشت این کشور و روابط منطقه و جهان داشته است. روزهایی که به یاری خداوند و حرکت انقلابی ملت همواره در صحنه و چشم انداز ایران رقم خورده و به «یوم الله» مفتخر شده است.

نهم دی ماه یکی از ایام الهی، روز باشکوه نظام و ملت و روز خسران و ذلت دشمنان است. در روزگاری که حاکمان استکبار جهانی و مزدوران و پیروان داخلی آنها در ام القری جهان اسلام سرمست آشوب و هرج و مرج بودند و در خواب سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی را می دیدند و در آستانه هتک حرمت قرار داشتند. روضه های دینی، حماسه حضور حسینی و قهرمان ایران در حمایت از رهبری و نظام خود، چشمان آشوب را کور کرد و باز هم دست جنایتکاران استکبار را از خاک آن کشور کوتاه کرد.

مردم انقلابی ایران در 9 دی 1367 ثابت کردند که چراغ ولایت و بصیرت در این کشور می سوزد و از این رو هرگز راه شهدا و راه سعادت را گم نخواهند کرد و با ایمان و راسخ این کار را خواهند کرد. اطاعت از رهبر فرزانه و همسطح با وجود سختی ها، مشکلات همچنان در صحنه است و «بصیرت» قوی ترین حربه برای مقابله با توطئه ها و آشوب های دشمنان نظام اسلامی است.

حزب موتلفه اسلامی در گرامیداشت حماسه باشکوه 9 دی ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب در این یوم الله بار دیگر بر برائت خود از دشمنان ایران اسلامی و رهبران آن تاکید می کند و مردم شریف را فرا می خواند. ایران بصیرت خود را نسبت به رهبری و دفاع حفظ کند، بر میراث امام راحل (ره) و شهدا، یعنی «جمهوری اسلامی» ثابت قدم باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید