29 ژانویه هشداری برای غربی هاست



جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بیانیه های سالگرد نهم دی ماه را یادآور شد و اعلام کرد که نهم دی هشداری است برای مومنان غربی که می خواهند نظام را به خط مقدم توسعه غرب بکشانند.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

دشمنان این ملت 18 دی را فراموش کرده اند، کسانی که معتقدند اکثریت خاموش در این کشور وجود دارد و مخالف نظام جمهوری اسلامی هستند، هر سال در 22 بهمن در همه شهرها فراموش کرده اند. این مملکت جمعیت عظیمی به دفاع از جمهوری اسلامی می ایستند و مرگ بر آمریکا می گویند.
“رهبر معظم انقلاب”
/ ۰۳/۱۴

نهم دی ماه تجلی غیرت دینی مردم و قیام در برابر هرگونه نگاه خائنانه به آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های دینی است.
18 آذر هشداری است برای دشمنانی که مدام در فکر براندازی نظام اسلامی هستند و هشداری برای عناصر و جریانات درونی غربی که در خواب می بینند نظام به دامان نظام های توسعه غربی بیفتد. همچنین از غافلانی که به طور اتفاقی آب بر آسیاب دشمن خبیث می ریزند و با همراهی یا سکوت خود برای دشمن فرصت ایجاد می کنند نهی می کند و زنگ خطری است برای مسئولان که تحرکات دشمن را با دقت و هوشیاری بیشتری رصد کنند.

نهم آذرماه 1388 یادآور یکی از افتخارات بزرگ ملت ایران در نهضت عظیم انقلاب اسلامی است. در این روز الهی، ثمره هدایت‌های رهبری و صبر و بصیرت مردم، کام عاشقان انقلاب اسلامی را شیرین و امید دشمنان ملت ایران را در میان شبهات و توطئه‌ها به یأس و عزت تبدیل کرده است. و شما را به یک قدم مهم دیگر برای رسیدن به اهدافتان تبدیل کند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی به یاد شهدای انقلاب اسلامی ائتلاف جدید خود را با آرمان های انقلاب و رهبری فرزانه انجام داده و امیدوار است با استفاده از توان درونی و جوانان این مرز و بوم همه مشکلات برطرف شود. مثل گذشته حل شود شد. از نظر ما در بین جوانان امروزی، روحانیون، باکره‌ها، چمران‌ها، شهریاری‌ها، احمدی‌ها کم نیستند که تا پایان اقتدار عظیم ولایت در راه کارآمدی نظام اسلامی و دفاع از مرزها ایستاده‌اند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید