تعجب می کنم سپاهان گل نخورد/ نمی توانم از پرسپولیس گله کنم – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر ، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: اگر بخواهم منصف باشم باید بگویم قبل از او دو یا سه موقعیت استثنایی داشتیم. نمرات.” من باید از آنها استفاده می کردم، اما نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: پرسپولیس علاوه بر گلی که به ثمر رساند در ضربه ایستگاهی هم موقعیت داشت اما فکر نمی کنم موقعیت دیگری داشته باشد. سه تا چهار موقعیت بدیهی داشتیم.

نویدکیا درباره گل های از دست رفته این تیم گفت: واقعا برایم عجیب است که در بازی با استقلال و پیکان حدود 13 موقعیت داشتیم. امروز چندین موقعیت برای گلزنی داشتیم اما نمی دانم چرا این اتفاق می افتد و توپ های ما به هم نمی خورد.

سرمربی زردپوشان اصفهانی گفت: باید از هواداران سپاهان به خاطر کل ترکیب عذرخواهی کنیم. ما می دانیم که این بازی چقدر برای آنها مهم است و چه احساسی دارند. با این حال، راه سخت به افراد سرسخت نیاز دارد. من بازیکنان خیلی خوبی دارم. می دانم روزی بدشانسی تمام می شود و شرایط تیم خوب می شود. ما می توانیم روند خوب خود را ادامه دهیم. باید به هواداران بگویم که بسیار هیجان زده هستم، اما باید ادامه دهیم.

نویدکیا افزود: بازیکنان زیاد و خوبی دارم. من هم همه چیز را می فهمم. فکر می کنم می توانیم نتیجه را تغییر دهیم.

زمانی که وقتی توپ را از دست داد نتوانست توپ را پس بگیرد، گفت: «چه بد است وقتی یک تیم می بازد. برای تیمی مثل سپاهان که سه هفته متوالی شکست خورده خیلی سخت و ناراحت کننده است. می دانم روزها و شب های سختی که در این شرایط خواهم داشت. اگر به آمار تیم در کل فصل نگاه کنید، می بینید که ما جزو تیم هایی هستیم که کمترین شانس را به حریفان خود می دهیم.

وی گفت: ما نقاط ضعف بسیار کمی داریم. اما با کوچکترین فرصتی گل می خوریم.

نویدکیا درباره خط دفاعی پرسپولیس گفت: نمی توانم در مورد آنها چیزی بگویم. آنها نتیجه می خواستند و ما نمی توانیم از آنها انتقاد کنیم.

سرمربی سپاهان در نیم فصل از تعویض بازیکن با پرسپولیس خودداری کرد اما ادامه داد: تصمیمی نگرفتیم و چیزی گفته نشده است.

او گفت: ما از ابتدا مخالف بودیم اما در عین حال آنها حق اعتراض داشتند و ما باید اینجا بازی می کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید