حماسه 9 دی در ادامه سفر عاشورا و انقلاب اسلامی بود



به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ مردم شهرستان چرداول در مصلای شهرستان سرابله اظهار داشت: و استاندار ایران خط و نشان کشیده است. در برابر توطئه ها و نقشه های دشمنان.

وی افزود: اگر خداوند از مردم حمایت کند، دشمنان برای براندازی آنها و زدودن غبار آشوب نقشه نمی کشند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: مردم انقلابی ایران در زمان نائب امام زمان (عج) گوش به فرمان مقام معظم رهبری و مقام معظم رهبری بودند که حتی عزیزان خود را برای شکست دشمنان به میدان جنگ فرستادند. به همت مردم و حضور رهبری فرزانه و مدبر، انقلاب اسلامی به سلامت از امواج سختی و آشوب عبور می کند.

کریمی تبار یادآور شد: با توجه به اطاعت و علاقه مردم به ولی فقیه و انقلاب، دشمنان به این نتیجه رسیده اند که از جنگ و رویارویی مستقیم با ایران اسلامی ناتوان هستند و محکوم به شکست هستند.

وی با یادآوری اینکه دشمنان آغازین اسلام تجربه تلخی از شکست در برابر ولایت و ائمه اطهار داشتند، گفت: دشمنان آغاز اسلام پس از رحلت پیامبر(ص) عایشه را علیه علی(ع) و فتنه گری کردند. ” و در فتنه 88 از ویژگی های کور و دنیاطلب و موقعیت و موقعیت در مقابل رهبری و مردم و تغییر مسیر انقلاب و کادرسازی استفاده کردند اما حماسه 9 دی توطئه های آنان را نقش بر آب کرد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام افزود: انتخابات سال 88 بیشترین مشارکت مردمی را داشت اما دشمنان خارجی و داخلی نگذاشتند مردم شیرینی این حماسه را بچشند. رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود، برادرکشی شروع شد.

کریمی تبار تاکید کرد: مردم ولایتمدار و فهیم از ایران زمانی حماسه 9 دی را آفریدند که توطئه های دشمنان برای تغییر مسیر انقلاب را درک کردند و دستان دشمنان آشکار شد.

وی انتقال دستاوردهای حماسه نهم دی را ضروری دانست و تاکید کرد: برای افشای سیاست معاندان و دشمنان باید حماسه نهم دی را همواره بررسی و بها داده و حمایت خود را نشان دهد.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: سال 88 آزمون سختی برای املاک بود و عده ای در آن آزمون مردود شدند و به دلیل حمایت از اغتشاشگران مورد نفرت مردم قرار گرفتند.

وی در پایان تاکید کرد: نباید فریب شعارهای رنگارنگ دشمن را خورد و گوش به فرمان ولی فقیه بود چرا که تعلل در امر ولایت لطمات جبران ناپذیری به کشور و انقلاب وارد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید