ستاری: همکاری معاونت علمی و فناوری و جهاد دانشگاهی ادامه خواهد داشت


معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در بازدید از نمایشگاه مهارت ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی گفت: چند سالی است که همکاری معاونت علمی و فناوری و جهاد دانشگاهی ادامه دارد. خیلی خوشحالم که خیلی از سازمان ها می آیند و قراردادهای جدی با جهاد دانشگاهی می بندند، به ویژه در حوزه انرژی، نفت و گاز و حمل و نقل.

دکتر. سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در پنجمین روز از برگزاری این نمایشگاه از حوزه های مختلف نمایشگاه بازدید و با پژوهشگران و فناوران این نهاد در خصوص توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی صحبت کرد. در حاشیه این بازدید، تفاهم نامه سه جانبه بین مرکز توسعه فناوری معاونت، معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی و شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه امضا شد.

ستاری: همکاری معاونت علمی و فناوری و جهاد دانشگاهی ادامه خواهد داشت

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیه این بازدید در گفت وگو با ایسنا وی گفت: ارتباط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با جهاد دانشگاهی چند سالی است که ادامه دارد و بسیاری از محصولات این نمایشگاه ریشه در قراردادهای این معاونت دارد و به این مرحله رسیده است. رئیس جمهور و جهاد دانشگاهی». است.

دکتر. ستاری افزود: خیلی خوشحالم که سازمان های زیادی می آیند و با جهاد دانشگاهی قراردادهای جدی می بندند به ویژه در حوزه انرژی، نفت و گاز، حمل و نقل. هم سطح و هم میزان تفاهم نامه ها قابل توجه است که نشان می دهد این محصولات به تدریج در تصمیم گیری های کلان کشور گنجانده شده و بسیاری از محصولات مورد استفاده مردم قرار می گیرد.

ستاری: همکاری معاونت علمی و فناوری و جهاد دانشگاهی ادامه خواهد داشت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید