امکان تدوین طرح جدید حمایت از حقوق کاربران توسط پژوهشگاه



سخنگوی کمیسیون حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی با بیان اینکه مرکز پژوهش های مجلس خواستار تعیین وقت برای طرح جدید فضای مجازی است، گفت: به نظر من بهتر است طرح جدیدی با کمترین ایراد صورت گیرد. ”

لطف الله سیاهکلی در گفت وگو با ایسنا، درباره ایرادات مرکز پژوهش های مجلس به طرح حمایت از حقوق کاربران گفت: کار اصلی مرکز پژوهش های مجلس، کار تخصصی است. در واقع مرکز پژوهش های مجلس یک کارشناس است که مشکلی را وقتی ایراد می داند بررسی می کند و مطرح می کند. او سعی می کند با کمترین ایراد و اشکال قوانین بنویسد و جامع باشد. بنابراین فعالیت مرکز پژوهش های مجلس در این زمینه بسیار مطلوب است.

وی افزود: ایرادات مرکز پژوهش های مجلس به طرح حمایت از حقوق کاربران باید توسط اعضای کمیسیون تلفیق بررسی شود و در صورت استفاده کارشناس این ایرادات تا چه حد در طرح گنجانده شده است. از آن، قطعاً به ایرادات مطرح شده توجه خواهد کرد و تمرکز بر نوشتن قانونی است که ایراد نداشته باشد.

سخنگوی کمیسیون حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: ما در کمیسیون تاکید می کنیم که نظرات کارشناسی در برنامه ریزی ها لحاظ شده و هر قسمتی که مشکل دارد رفع شود. احتمالاً زمانی تصمیم گرفته می شود که به مرکز تحقیقات فرصت داده شود تا پیشنهادات دولت و طرح قدیم را بررسی کند و طرح جدیدی ارائه کند، اما من فقط به این دلیل که عضو کمیسیون هستم و فکر می کنم، این فرصت را می دهم. بهتر است مرکز پژوهش های مجلس این فرصت را داشته باشد که طرحی جدید با کمترین ایراد ارائه دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید