احتمالا 20 سال حبس برای ترامپ – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، تحقیقات کمیته انتخابات مجلس نمایندگان در مورد ناآرامی ها و حملات 6 ژانویه به کنگره را نمایشی سیاسی و ادامه اقدامات دموکرات ها علیه خود خواند.

اگر کمیته گزینش کنگره یافته های خود را به وزارت دادگستری ارائه دهد، ترامپ با 20 سال زندان مواجه خواهد شد.

گفته می شود اگر ترامپ به دلیل ممانعت از کار کنگره در مورد اتهامات کمیته تحقیق محکوم شود، این اتهام حداکثر با ۲۰ سال حبس همراه خواهد بود و این اتهام قبلاً از سوی دادستان برای صدها تن از شورشیان در کنگره تصویب شده است. .

از جمله در ماه نوامبر، «جیکوب صدراعظم »که تصور کنید او با دستبند به ساختمان کنگره با کلاه ایمنی شاخدار و کت خز به 41 ماه زندان، 36 ماه آزادی تحت نظارت و 100 دلار جریمه نقدی به دلیل ممانعت از کنگره محکوم شد.

حامیان ترامپ تحقیقات کمیته انتخابات را تلاش دیگری از سوی دموکرات ها برای جلوگیری از نامزدی مجدد ترامپ در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری 2024 می دانند.

ترامپ که همچنان اصرار دارد که در انتخابات 2020 تقلب شده است، بارها توجه را به احتمال نامزدی مجدد جلب کرده است و تحقیقات مجلس نمایندگان را یک “شکار عمدی” با هدف انحراف افکار عمومی از “شکست های عظیم” خوانده است. حواس پرتی بایدن در دفتر ایالات متحده مشخص شده است.

دیدگاهتان را بنویسید