گروه های کنترل تسلیحات بایدن از مهار خشونت ناامید شده اند



به گزارش ایرنا، مدافعان خشونت با اسلحه در ایالات متحده، واکنش بایدن به تیراندازی های اخیر در مدارس آمریکا از جمله میشیگان که در آن چهار دانش آموز کشته شدند، «بسیار غیرمنطقی» خواندند.

طرفداران پرونده او تلاش کرده اند تا نسخه واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند.

بایدن پیش از این اعلام کرده بود که دیوید چیپمن، یکی از مدافعان برجسته ممنوعیت اسلحه در ایالات متحده را به عنوان مدیر جدید دفتر الکل، تنباکو، سلاح گرم و مواد منفجره، در راستای طرحی جدید برای محدود کردن استفاده از سلاح گرم در ایالات متحده منصوب می کند. .

زینت یحیی، دستیار کارگردان مارس برای زندگی ما (گروهی که حمایت های سلاح گرم می فروشد) گفت: «من فکر می کنم مهم ترین چیزی که در اینجا باید به آن اشاره کرد این است که رئیس جمهور امسال دوست جنبش خشونت با سلاح گرم بود. ما سپاسگزاریم، اما صادقانه بگویم، او واقعا یک رهبر نبود.

یحیی افزود: ما قطعا شگفت زده شدیم و واقعا امیدوار بودیم زیرا بایدن وعده های زیادی داده بود.

مدافعان خشونت با اسلحه از بایدن می‌خواهند که فشار بیشتری بر کنگره، جایی که سنا بین احزاب 50:50 تقسیم می‌شود، اعمال کند تا علیه خشونت‌های اسلحه در کشور اقدام کند.

رئیس جمهور آمریکا پیشتر اعلام کرده بود که فوراً خواستار ممنوعیت حمل سلاح های تهاجمی است. او در اواسط فوریه، در یک سخنرانی به مناسبت سالگرد تیراندازی در دبیرستان فلوریدا، از کنگره خواست تا قانون مشترک المنافع را اصلاح کند.

موج تیراندازی در ماه های اخیر رئیس جمهور آمریکا را برای یافتن راه حل مشخص و اقدام عملی تحت فشار قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید