گاردین در مورد برده داری مدرن در ایالات متحده گزارش می دهد



گاردین بریتانیا گزارش می دهد که نتایج یک مطالعه چند ساله مشکل مزمن “برده داری جدید” در تجارت کشاورزی ایالات متحده را برجسته می کند و نشان می دهد که چگونه افرادی از آمریکای مرکزی به صورت قاچاق به ایالات متحده برده شده و به عنوان کارگر مزرعه زندانی می شوند.

به گزارش ایسنا، در این گزارش آمده است که تحقیقات درباره یک عملیات قاچاق انسان و قاچاق انسان در مقیاس بزرگ در جورجیا جنوبی، که شامل ایالت های فلوریدا و تگزاس می شود، در ماه اکتبر علیه 12 متهم متهم به توطئه فدرال به اتهامات وارده منجر شد.

حداقل دو کارگر در شرایط سخت زندگی و کار کشته شدند و یک کارگر دیگر بارها مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.

در این گزارش آمده است: «کارگران مزرعه در ایالات متحده، به ویژه کارگران مهاجر، مرتباً قربانی آزار و اذیت مکرر، از جمله موارد مکرر آزار و اذیت و تجاوز جنسی، سرقت دستمزد، و مسائل ایمنی مانند جراحات، مرگ در محل کار و قرار گرفتن در معرض مواد مخدر می‌شوند». . “شما در معرض مواد شیمیایی خطرناک هستید.”

بر اساس این گزارش، آنها در حالی که تحت قانون ملی روابط کار 1935 و قانون استانداردهای کار منصفانه ایالات متحده در سال 1938 نیستند، تدابیر کمی دارند.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، دانیل کوستا، مدیر تحقیقات سیاسی و قانون مهاجرت در مؤسسه سیاست اقتصادی آمریکا، ضعف شدید اجرای قانون کار در تجارت کشاورزی ایالات متحده دلیل اصلی سوء استفاده گسترده علیه کارگران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید