رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از استعفا خودداری کرد



به گزارش ایرنا؛ دکتر. سید ناصر عمادی، پزشک بدون مرز، پنجم آبان ماه به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل معرفی شد و در این مدت حداقل دو بار خبر استعفای وی در فضای مجازی منتشر شد که هر بار تکذیب شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با انتشار پستی در صفحه شخصی خود خبر استعفای خود را تکذیب کرد و تاکید کرد که در دانشگاه علوم پزشکی بابل به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

دکتر. عمادی نوشت: خدا را شاکرم همانطور که در 60 روز گذشته همچنان با قدرت و تلاش بیشتر در خدمت مردم و دانشگاهیان در دانشگاه علوم پزشکی بابل هستم به فضل الهی و دعای شهدا و مردم و کمک همه کارکنان و دانشجویان دانشگاه

وی همچنین در این پست برنامه کاری خود را برای روز جاری اعلام کرد که پس از جلسه هیئت مدیره و دیدار با تعدادی از دانشجویان از بیمارستان شهید بهشتی بابل بازدید خواهد کرد.
دکتر. عمادی متخصص پوست 55 ساله قائمشهری و جانباز جنگ اجباری است که در سال 1389 موفق به دریافت نشان ملی قربانیان شد.

پزشکان بدون مرز در عراق، افغانستان، کنیا، غنا، تانزانیا، زینبه، گینه و سومالی در درمان های بشردوستانه مشارکت داشته اند.

در سال 1367 در رشته پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل پذیرفته شد و در سال 1379 در اورژانس بیمارستان رازی قائمشهر مشغول به کار شد و در همان سال در رشته پوست پذیرش و ادامه تحصیل داد. دانشگاه علوم پزشکی تهران.

در سال 1394 مصادف با روز پزشک، عمادی با ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم ایران و همچنین آوارگان حمله داعش به کردستان عراق به عنوان جهادگرترین پزشک کشور معرفی شد.

دانشگاه علوم پزشکی بابل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران مستقل است

دیدگاهتان را بنویسید