قطار وعده ها خرم آباد را سخت نکرده – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان


خبرگزاری بیشتر – گروه استانی: کارخانه صدر فولاد با وسعت 35 هکتار سالانه 6000 تن فولاد تولید می کرد اما در سال 1375 خط تولید به دلایلی تعطیل شد و حدود 240 نفر از کارگران آن بیکار شدند.

سوال از فعال سازی مجدد این کارخانه در طول ماه ها پیش از این بارها از سوی مسئولان و مسئولان رسانه ای گزارش شده و هر یک از مسئولان تاریخی برای افتتاح این تاسیسات صنعتی اعلام کرده اند.

پس از اعلام مهلت یک ماهه و سه ماهه برای فعال سازی مجدد این کارخانه، این بار «فرهاد زیویاراستاندار لرستان آب به دست مردم و کارگران این کارخانه ریخت و قول داد تا پایان امسال این کارخانه به بهره برداری برسد.

اعلام تاریخ جدید برای فعالیت مجدد «صدر فولاد»

وی در حاشیه جلسه ستاد ارتقای تولید و موانع تولید لرستان گفت: در ابتدای این جلسه مشکلات واحدهای تولیدی استان که توسط مدیر کل سازمان صنعت معدن و تجارت ارائه شد، مطرح شد. مورد تایید اداره کل کشور

گره کور

استاندار لرستان تصریح کرد: در این جلسه مشکلات شرکت «صدر فولاد» لرستان به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به توافقات قبلی در جلسات قبلی و حل مشکل برق و گاز این شرکت، امروز موضوع انسداد حساب های بانکی این شرکت جلسه شورای امنیت به تعویق افتاد.

زیویار وی افزود: شرکت صدر فولاد به سازمان مالیاتی و همچنین بانک های ملی ملت، تجارت، کشاورزی و سپه بدهکار بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به رفع مشکلات موجود، با توجه به قول و تعهد مدیران شرکت تا قبل از پایان سال، شروع به کار و توقف این واحد تولیدی از طریق اطلاع رسانی عمومی خواهد بود. این شرکت اعلام کرد.

قولی یک ماهه که عمل نشد!

این اظهارات در حالی مطرح شد که پیش از این «محمد رزم» رئیس کل دادگستری لرستان از این کارخانه بازدید کرده بود و گفته بود کارخانه «صدر فولاد» تا یک ماه آینده از طریق بخش خصوصی فعالیت خود را از سر می گیرد.

وی گفت: بر اساس برنامه ای که از سوی کانون گرامیداشت هفته قوه قضائیه و در راستای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی تدوین شده است، بیانات مقام معظم رهبری و حمایت از تولید و همچنین اجرای راهبردی شعار سال حمایت از تولید، حمایت و حذف ورق فولادی آماده شد.

قطار وعده ها خرم آباد را سخت نکرد

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: این کارخانه با اشتغال 240 نفر در اوج فعالیت یکی از بهترین واحدهای تولید فولاد و میلگرد است. زایی خواهد داشت.

رزم افزود: کمبود 150 میلیارد تومانی سرمایه در گردش یکی از دلایل و به دلیل تعطیلی کارخانه فولاد صدر است. بدهی ها و بدهی، آن نهاد تسهیلات را دریافت می کند.

وی گفت: با توجه به جلساتی که در مرکز تسهیلات استانداری در مورد این واحد برگزار شد، امیدواریم تا یک ماه آینده این واحد فعالیت خود را از سر بگیرد.

رئیس کل دادگستری لرستان بیان کرد: شرکت صدر فولاد طبق قانون یک ماه دیگر العمل کار پیمانکار خصوصی آغاز می شود در غیر این صورت افرادی از بخش خصوصی سرمایه در گردش لازم را به عنوان سهامدار این کارخانه تامین می کنند.

تعهد تعمیر سه ماهه

همچنین مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی وی پیش از این در سخنانی در مجلس شورای اسلامی گفته بود: پس از این دیدار که 20 مردادماه سال جاری در تهران برگزار شد، روز پنجشنبه 12 «و در این جلسه تعهدنامه امضا شد. شد.

وی ادامه داد: جلسه ای دو ساعته برای راه اندازی این شرکت تشکیل شد و مقرر شد تعمیرات و برای به روز رسانی این شرکت باید مجهز باشد.

نمایندگان مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی متذکر شد که این جلسه خدمت این دوستان تذکر داده شد که حتی ممکن است جز در موارد استثنایی، نیروهای مسلح بومی می توانند اشتغال وی گفت: حتی از کسانی که در شهرهای دیگر کار کرده اند نیز دعوت شده است که در صورت تمایل به همان شرکت بازگردند.

گره کور

ویسکرمی گفت: مقرر شد این شرکت در دو شیفت کاری و تولید میلگردهای 12 و 18 به صورت آزمایشی به مدت 15 روز انجام شود.

وی از مسئولان مسئول خواست با توجه به تخصص خود جذب نیرو کنند و سفارش و پارتی بازی را وارد این مجموعه نکنند.

نمایندگان مردم خرم آباد و چگنی وی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در آینده طرح توسعه این شرکت نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ویسکرمی گفت: در طرح مالک جدید، تولید تا 4.5 میلیون تن در منطقه ذوب کارخانه پیش بینی شده است که بیش از 2000 شغل مستقیم ایجاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید