دیدار ویژه کادر فنی پرسپولیس با مهاجم آینده دار – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با برتری ۲ بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان ۲۲ امتیازی شد و به این ترتیب فاصله سه امتیازی خود را با استقلال تهران که در صدر جدول قرار دارد حفظ کرد. سرخپوشان پایتخت در حالی موفق شدند ذوب آهن را شکست دهند که اولین گل را پارسا جعفری دروازه بان ذوب آهن به ثمر رساند.

گل دوم این تیم را مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. سرخپوشان پایتخت پس از مدت ها با یک پنالتی به گل رسیدند اما اشتباه محمد قریشی مدافع ذوب آهن روی عیسی آل کثیر باعث شد تا سیدمهدی سیدعلی اعلام خطا کند.

آل کثیر بعد از یک پنالتی برای تیمش می خواست خودش پشت توپ بایستد اما مهدی ترابی باز هم پشت پنالتی باعث شد تا الکثیر به دستور کادر فنی دست به شورش بزند.

رفتار آل کثیر برای دومین بار با صدور حکم ترابی باعث عصبانیت یحیی از این موضوع شد و به همین دلیل سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت تا قبل از تمرین فردا یکشنبه با آل کثیر و دستیارانش دیدار کند و در مورد این رفتار توضیح دهد.

گل محمدی که در ابتدای این فصل با درخواست غیرعادی علیرضا ابراهیمی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس به طور جدی برخورد کرد و او را از حضور در برخی تمرینات محروم کرد، می خواهد با برخورد انضباطی خود نظم را بین بازیکنان برقرار کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس فعلاً نمی خواهد با ابراهیمی مانند ال کثیر رفتار کند، بلکه می خواهد او را با حدود وظایفش در زمین آشنا کند.

با تصمیم کادر فنی پرسپولیس، مهدی ترابی اولین پنالتی زن پرسپولیس و امید عالیشاه پس از او این نقش را برعهده خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید